Jak reklamovat

Jak reklamovat zboží

 

Poštou nebo přepravní společností

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Horolezeni.cz, Čistá v Krkonoších E68, 543 44 Černý Důl

 

Na co si dát pozor při balení zásilky

  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na hmotnost a charakter zboží. Pokud zboží zasíláte v krabici, ve které vám bylo již zasláno, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozena.
  2. Pokud v balíku zasíláte více kusů, oddělte je např. bublinkovou folií.
  3. Prostor v krabici také vyplňte ze všech stran výplňovým materiálem, aby se zboží během přepravy nepohybovalo.
  4. Do balíku vložte průvodní dopis a fakturu nebo její číslo, případně číslo Vaší reklamace.
  5. Balík zalepte lepicí páskou, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení