Jak reklamovat

Jak reklamovat zboží

 

Poštou nebo přepravní společností

  1. Zboží připravte a bezpečně zabalte
  2. Přiložte průvodní dopis s popisem závady, kopií nákupního dokladu a vaší zpětnou adresou, případně i s číslem vašeho bankovního účtu pro případ vrácení peněz
  3. Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu: Horolezeni.cz, Čistá v Krkonoších E68, 543 44 Černý Důl

 

Na co si dát pozor při balení zásilky

  1. Zvolte vhodnou krabici s ohledem na hmotnost a charakter zboží. Pokud zboží zasíláte v krabici, ve které vám bylo již zasláno, vždy zkontrolujte, zda není krabice někde poškozena.
  2. Pokud v balíku zasíláte více kusů, oddělte je např. bublinkovou folií.
  3. Prostor v krabici také vyplňte ze všech stran výplňovým materiálem, aby se zboží během přepravy nepohybovalo.
  4. Do balíku vložte průvodní dopis a fakturu nebo její číslo, případně číslo Vaší reklamace.
  5. Balík zalepte lepicí páskou, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby do balíku.